Tuesday 28 May 2013

Skincare Berasaskan Rumpai Laut

          Setiap wanita inginkan kulit yg bersih,licin,halus,mulus..maka begitu byk produk2 dan set kecantikan ditawarkan di pasaran.Macam-macam jenama ada,kan..Ada yg buatan tempatan dan produk dari luar negara..

Saya sendiri suka sgt mencuba produk2 kecantikan ni,mcm2 jenama  saya dah cuba(mentang2 lah kulit x byk ragam) maka jadi bhn testimoni lah pula..hehe..arini saya nak cerita mengenai set skincare berasaskan rumpai laut ye..

Ramai kan yang dah tau tentang kebaikan rumpai laut..rancangan Nona Tv3 dan Wanita Hari Ini sudah beberapa kali menyiarkan tentang khasiat rumpai laut untuk kesihatan dan kecantikan..

Saya suka sgt set berasaskan rumpai ni..ianya tidak mengelupas atau menyakitkan kulit..tapi memang berkesan.Dari pengalaman saya sendiri,kalau ada jerawat mmg cepat mengecut dan hilang terus..kutil minyak atau oil cyst yg biasanya gatal,tumbuh bawah mata (selalunya akibat dari krim yg mengandungi minyak yg berlebihan) pun boleh tanggal.padahal puas da saya buat rawatan facial,susah nak hilangkan oil cyst tu...lagipun harga nya murah.....
mula nya saya nak cuba2 je..bila dah jatuh cinta saya turut jual kepada sesiapa yg berminat :)

krim rumpai laut pmc
                       Set Sabun,krim malam & krim siang berasaskan rumpai laut PMC


krim rumpai laut pmc
                                           Krim malam 14g krim siang 7g

sabun rumpai laut
                                           Sabun Rumpai Laut (PMC)

testimoni krim malam rumpai laut pmc

testimoni krim rumpai pmc


krim dan sabun rumpai laut

     Nak cuba?jomm..1 set Rm35 sahaja termasuk poslaju tau :)

*kalau berminat untuk belian borong dan maklumat lanjut 
mengenai produk ni silalah klik sini.Jom cantik dgn rumpai laut.
                       Murah-BerkesanSelamat-Berbaloi

2 comments: